En de Junk

Ik had een periode waarin ik liefde en iemand die lief doet als liefde zag
Ik voelde mij misschien rot over mijzelf en dacht dat ik niet beter verdiende
Ik dacht niet na en was blij met de affectie die ik kreeg
Ik dacht dat ik geliefd wou zijn

Ik zag hem en na een nare relatie periode wou ik geen relatie meer, ik wilde plezier.
het foute soort plezier.
Het ik wil je voor 1 ding en ga maar door plezier.
Het type playgirls plezier.

Hij deed lief, respectvol en belangstellend.
Weer het type foute jongen waar ik voor zou gaan.
Al wist ik het toen nog niet.
Hij gebruikte alleen op feesten dat is wat hij zei.
Was net afgekickt en had nog niet alles op een rij.

Alarmbellen gingen maar ik wuifde ze wéér opzij.

Ik wou zo graag liefde.

En toen hij mij n relatie vroeg na3 maanden met elkaar omgaan, zei ik ja.
Ik ging voor hem. Ik had toegezegd.
Maar deze gozer kon ik niet goed genoeg.
Hij had jaren vast gezeten, en tbs gehad.

Maar hij verdiende een 2e kans.
Ik toch immers ook in de liefde?

Hij leek niet gevaarlijk bovendien.

2 a 3 rustige maanden verstreken tot het december was.

Ik heb altijd al een blinde vlek voor drugs gehad, zal altijd zo blijven ben ik bang.

Hij ging feesten met pep

Hele feest verliep soepel en leuk geen gekkigheid
tot we thuis kwamen, hij zag fotos anders aan, zag de hond als een hond die hem ooit had gebeten.
Hij was totaal in de war.
Een psychose door de drugs, daar was ik voor gewaarschuwd.
Hij gedroeg zich zo vreemd.
Het leek werkelijk of de duivel in hem was getreden, hij sprak met andere stem.

Ik ben weggegaan van huis ik was bang

de volgende dag heb ik hem gezegd, of je gebruikt niet meer of minder.
Wat ik heb meegemaakt, dat is veruit het engste wat ik heb meegemaakt.
Hij beloofde beterschap, dat leek ook zo.

Hij verziekte heel mijn kerst!

Hij wilde niet werken, hij was alleen maar aan het klagen, hulp die ik hem bood of familie van mij sloeg hij af. de sfeer samen werd er niet beter op.

2 Maanden later gingen we weer naar een feest, ik was huiverig naar zijn drugsgebruik.
Maar goed, je kan niet alleen maar bang blijven.

Het feest verliep goed, tot we bijna thuis kwamen.

Hij begon te praten over de dood, andere dimensies, aliens.
Thuis werd het nog erger. Hij wou nog meer drugs. Ik verbood het hem!!

Van de 3 pepcapsules die hij van mij in de vriezer moest leggen verdween er een later op de avond.

Ik sloot me op in de slaapkamer en was bang.

Later moest ik even met de honden eruit en toen ik terug kwam wilde hij ineens even buiten lopen...
In een ogenblik deed het me beseffen. Ik rende naar de vriezer. 1 weg. de rest heb ik direct door de plee gespoeld. Zijn jas tas en portomonee doorzocht ik ook.
Ik vond nog coke. Ik heb alles door de plee gespoeld.

Belde bang mijn vrienden, die me geruststelde.
Ik was kapot en huilde.
Ik was zo bang.

Hij kwam terug en deed alsof er niks was.
Maar die nacht kon ik niet slapen.

Ik wist dat hij had bijgenomen, hij zat in een psychose op de bank.
Geluiden, onbeschrijfelijk. Alsof hij was bezeten.

Ik moest de dag werken maar was verrot.
Toen ik thuis kwam, was hij net zijn roes uitgeslapen.

Hij had geen besef van wat hij me aandeed.
Ik zei hem...
het is of drugs
of ik

Hij koos voor mij, hij wist nog niet dat ik die nacht al al zijn shit had doorgespoeld.

Een week later sprak hij me aan. Hij miste zijn drugs. Ik werd zo boos, ik zei we hebben wat afgesproken. En ik heb jou shit al een week geleden weggegooid.

Hij werd boos op mij!!!??? Hij draaide zijn rug naar me toe!!!

De hele ellende, ik was 2 dagen uit mijn doen, ziek thuis. Heel mijn toekomst zou door hem verkloot kunnen worden.

Ik sprak de woorden.

Ik denk dat het beter als we uit elkaar gaan.

Hij vertrok!

Hij wou t slim spelen, zijn meubels achterlaten, alsof ik een soort van opslag was. Ik wilde alles zo snel mogelijk mijn woning uit. Ik ben geen opslag ben jij gek.

Hij bedreigde me zo wat, toen ik hem zei al zijn spullen uit mijn huis te zetten.

Toch zette ik door.

En ging gelukkig deze slechte relatie mij ook voorbij.


Reacties