De ware liefde

Jij en ik en de ware liefde, het is er met liefde maar één.
Maar soms is het liefde nummer 2 of soms meer. 


Ik heb hem vaker ontmoet.
In het begin, gaat het goed.
Hij zegt de juiste dingen.
Mijn hart gaat zingen.
Hij raakt me op de juiste plaatsen.
Je wil niet overhaasten.

Maar alles is fijn.
Het liefste, wil je bij hem zijn.
Tegen hem aan geplakt.
En niks voelt beter, als hij je snachts vastpakt.
Zijn armen om je heen.
Veiligheid, vertrouwen, het is er meteen.


We doen samen hele leuke dingen, bezoeken veel plaatsen.
We willen ons zeker niet overhaasten.
Maar ik heb plek hier dichtbij mij.
En hij, wil ook zo graag met mij zijn.

Het lot slaat toe, je hoort niet met hem te zijn.
Hij doet je pijn, hij haalt je neer.
Hij slaat.
Hij doet je zeer.
Je gaat.

Met pijn in je hart.
Niet klaar, maar begin je een volgende start.

Want hij is anders, dan die ander.
En hij, is blij, dat ik niet verander.
Hij ziet mijn goed hart, hij lacht.
En het gaat allemaal onverwacht.

Te snel is dit gedaan.
Geen liefdesverhaal met slaan.
Maar hij is in de war en brengt mij in gevaar.
Het is echt waar.

Ik ben bang en sluit mij op.
Ik wil dat het stopt.

Verdovende middelen slaan toe.
Het is klaar, ik voeg niks meer toe.

Je kan gaan.
Laat mij maar staan.

Mijn rug kaarsrecht.
Ik meen het echt.

De ware komt nog wel.

Veel Liefs

Suzanne Schrijft



Reacties

Een reactie posten