Verloren


We hebben allemaal wel eens die liefde gehad, sommige in 1x. 
Gelijk de juiste wat een mazzel.
Andere komen steeds de verkeerde tegen. 

Wat betekent liefde tegenwoordig nog?

Relaties van tegenwoordig, na de minste geringste ruzie is het uit. En Next!

Of je hebt types als mij, je geeft je ziel je liefde en je gaat voor iemand.
Je koestert een moment, een herinnering. 

En je hoopt maar je weet ook ergens wel hoe het afloopt.

Daarop heb ik een tijd geleden dit geschreven.


Verloren


Ik heb mijn hart verloren.
De strijd duurde lang.
En ik had het nog gezworen.
Want verliefd zijn, maakt mij bang.

De nachten gevuld met passie en harstocht.
Er vloeide hier en daar lichaamsvocht.
De dagen die ik kan tellen.
Waarop jij mij ging bellen.

Om mijn stem te horen.
Die zachte klank in je oren.

Ze hebben die lach op je gezicht gebracht.
En ik heb op je gewacht.

En mijn gedachte weet dat het verkeerd is.
En daarom is het ook een gemis.

Ik heb mijn hart verloren, maar niet helemaal.
Er is veel gebeurd, maar dat is ons verhaal.

Ik denk terug aan de armen die zich om mij heen hebben gesloten.
En waar ik met mijn ogen je aan kon staren.

Ben ik blij met de tijd dat we samen waren.
En verdoe ik mijn tijd niet meer aan die idioten.

Die mij laten lopen.

Jij bent mij verloren.

Liefs,

Suzanne schrijft


Reacties