Een nacht



Een nacht

Ik verlang naar een nacht met jou.
Je handen langs mijn benen, billen en borsten.
Jou lijf gedrukt tegen het mijne.

Ik verlang naar een nacht met jou.
Waar een nacht is gevuld met hartstocht en passie.

Ik verlang naar een nacht met jou.
Je handen speels door mijn haren.
En waar we elkaar in de ogen staren.

Ik verlang naar een nacht met jou.
Waar je mijn ogen ziet en mijn gedachte hoort.
En mijn dromen worden gehoord.

Ik verlang naar een nacht, die niet in mijn dromen is ontstaan.
Waar je dichtbij bent.
En niet ver bij mij vandaan.

Ik verlang naar een nacht, die in mijn dromen tot de eeuwigheid duurt.
Waar je mij niet wegstuurt.
Als de morgen is gekomen.

Een nacht, elke nacht.
Wie had dat gedacht.

Maar ik heb je nog niet ontmoet, je bent nog niet gekomen.
Je blijft de schaduwman in mijn dromen.

Liefs

Suzanne schrijft

Reacties