Ik zal mij even voorstellen.



Mijn naam is Suzanne Zantman, ik ben geboren in Zwijndrecht.
Vanaf jongs af aan ben ik in Spijkenisse opgegroeid. Ik heb daar op de basisschool OBS De Horst gezeten en mijn vervolgopleiding VMBO basis afgerond op administratief gebied op CSG De oude Maas.


Vanaf de basisschool tijd schrijf ik al kleine verhalen en gedichten. Dit doe ik op heden nog steeds.
Ik heb in 2013 mijn eerste boekje uitgebracht, een kinderboek genoemd RAIN. Via Boekscout.nl te vinden.


Op mijn 21e ben ik uit huis gegaan en vanaf November 2018 woon ik in Rotterdam-Zuid.
Hier woon ik met mijn 2 honden.
Een Mechelse herder teef van 11 jaar oud, haar naam is Djinxie.
En een Jackrussel/Chihuahua reu van 9 jaar oud, zijn naam is Felix.


Ik zal deze blog voornamelijk gebruiken voor mijn gedichten/verhalen en mijn kijk op de wereld.


Veel liefs,


Suzanne Schrijft




Reacties