Gedicht Naïef

Iedereen heeft zo soms zijn momenten en we leren ervan.
We worden sterker door wat we meemaken in het leven.
Ik wordt sterker door het geen wat ik heb meegemaakt op papier in gedichtvorm te schrijven.


Ik wil je vertellen dat iedereen deze momenten kent en al voel je je soms moederziel alleen.
Zal je moeten leren, je eigen beste vriend te zijn.


Liefde kan mooi zijn en tegelijkertijd iets verwoesten als het wegvalt.


Mijn gedicht: Zie onderstaande.


Naïef


 Zie het in mijn ogen.
Mijn hart is gebroken.
Ik bescherm het, wil het niet meer delen.
Tijd,geduld en liefde zullen mijn wond helen.
En ik wil zoveel.
En het vertrouwen dat ik al deel.
Het valt me soms al zwaar.
Want ik ben naïef en zie geen gevaar.

Veel liefs,

Suzanne schrijft


 


 

Reacties

Een reactie posten