Felix


De wens voor een 2e hond in huis was een droom waarvan ik dacht dat die nooit uit zou komen.
Maar toen we het hondje zagen van een vriendin van mijn zusje, de Jackrussel Chihuahua mix besloten we op zoek te gaan naar hondje 2.
Mijn moeder wou een vrouwtje, met het idee dan snel klaar te zijn met de wandeling.
Djinx wilde echter alleen pas na een minuut of 10 wandelen aan het einde van de straat pas plassen dus die theorie gin wel snel voorbij.
We gingen al snel op bezoek bij iemand die een teefje en een reu had.
Ik was op slag verliefd op jou.
Mijn droom ooit een eigen Rottweiler te hebben werd enugzins vervuld omdat je dezelfde mooie aftekening hebt.

Zo werd al snel eens door een agent gevraagd of je een mini Rottweiler was.
Dat herinner ik me nog zo goed..

Helaas kende je je leven lang ook veel zieke momenten. Je was ook ijzer sterk en deze momenten werden ook snel weer vergeten. Je bleek achteraf ook misschien wel van broodfokkers te komen, je ouders hebben we nooit gezien. En beginnersfout om daar nooit naar te hebben gevraagd.

Gelukkig heb je je leven lang zoveel plezier gehad ook. En heb je nu je er niet meer bent een groot gat achtergelaten. En moet ik mij troosten door alsmaar te zeggen. Dat ik je het beste heb gegeven wat ik kon. We hebben uren gewandeld dat ik dacht dat je stompjes over zou houden maar je vond het heerlijk.
Vooral het apporteren van je bal, wat een plezier hebben we daar aan gehad.





Heerlijk knuffelen in bed, je moest en zou tegen mij aan liggen. Soms had je meer weg van een kat dan van een hond.

Ik hou van je en mis je elke dag.

 

Reacties